| RSS

Книжковий прес-клуб

Понеділок, 29.04.2024, 18:45
Головна » 2011 » Березень » 1 » Майстер-клас "Книжковий ринок в умовах кризи. Актуальний досвід" в Академія друкарства
12:47
Майстер-клас "Книжковий ринок в умовах кризи. Актуальний досвід" в Академія друкарства
Українська академія друкарства, Асоціація книговидавців та книгорозповсюджувачів Львівщини, ГО "Книжковий простір"

Майстер-клас "Книжковий ринок в умовах кризи. Актуальний досвід", Українська академія друкарства (Львів), 03.03.11

Мета: поділитися власним досвідом організації роботи видавництва та книготоргової організації в умовах кризи.

Спікери: Михайло Ватуляк, голова Асоціації книговидавців та книгорозповсюджувачів Львівщини, заслужений працівник культури (Львів)
Микола Кравченко, голова правління ГО "Книжковий простір", співзасновник видавництва "Нора-Друк", член оргкомітету літературного конкурсу "Коронація слова" (Київ)
Володимир Брискін, директор видавництва "Теза" (Вінниця)

Тривалість - 2 години:
виступи доповідачів (60 хв),
запитання-відповіді (30 хв),
обговорення та дискусія (30 хв)

Програма виступів:
Кравченко Микола (20 хв)
1. Вступна частина (довідка про особу та інформація про положення на ринку)
2. Книжка як товар та як інформаційний привід. (Оформлення книжки.
Обкладинка, анотація, цитати. Вимоги до підготовки інформаційного
матеріалу. Прес-анонс та прес-реліз. Зроби за журналіста його роботу.)
3. Провокація як гарантована інформаційна подія.Вирішення задачі
громадського обговорення книжки.
4. Канали розповсюдження інформації про книжку.

Ватуляк Михайло (20 хв)
1. Вступна частина (довідка про особу та інформація про положення на ринку).
2. Існуюча система книгоросповсюдження: структура, обсяги, гравці ринку.
3. Взаємодія гуртівня-книгарня-покупець. Відсутність точок реалізації
- основна проблема ринку.
4. Кадрова проблема.

Брискін Володимир (20 хв)
1. Вступна частина (довідка про особу та інформація про положення на ринку)
2. Відмінності просування дитячої літератури - тільки позитивний PR.
3. Збільшення ринку.
4. Особливості нецінової конкуренції.
5. Формула ціни книжки.
Переглядів: 1134 | Додав: knygka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: